Geslaagd! - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Jilles Vondervoort - WaarBenJij.nu Geslaagd! - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Jilles Vondervoort - WaarBenJij.nu

Geslaagd!

Door: Jilles

Blijf op de hoogte en volg Jilles

15 Juni 2007 | Nederland, Boekel

Hier is die dan, het eerste bericht op mijn blog. En ja hoor,, Ik ben geslaagd!! :D
Ik had maar even gewacht met het maken van een site totdat ik zeker wist dat ik geslaagd zou zijn. En het is gelukt (al vraag niet hoe)

Afgelopen weekend was er het voorbereidings weekend van YFU en het was echt gezellig! Van tevoren niet verwacht dat het zo leuk zou worden maar gelukkig waren er allemaal erg leuke mensen. Ik vertrok vrijdag samen met mijn klasgenootjes Evelien en Marieke naar Arhnem. We moesten om half 8 in een jeugdherberg in Arnhem zijn maar omdat de treinen niet meewerkten en we ook nog is in een geweldige stortbui terechtkwamen kwamen we helemaal doorweekt om kwart voor 9 pas aan bij de jeugdherberg. Daar aangekomen meteen andere kleren aangedaan en we begonnen meteen met een soort van spel over Hokia en Helotie enzovoort :P
Na dit spel waren we vrij en konden we naar de bar! Daar werd het al snel gezellig en leerde je iedereen ook wat beter kennen.
De volgende dag moesten we alweer vroeg op en na het ontbijt werden we in drie groepen verdeeld en wij hadden natuurlijk de leukste groep! ;)(onder bezielende leiding van Wouter Bos!)
We kregen allemaal dingen te horen die fout zouden kunnen gaan en allemaal voorbeeld situaties zoals over zonnebrillen en ijsbergen. En dit alles onder het motto: "Het is niet beter, het is niet slechter, het is anders!"
's middags hadden we een soort van speurtocht en dat was nogal veel lopen :P
S'avonds zijn we nog op bezoek geweest in het land "Albatros" En daarna weer op naar de bar waar Marieke om 12 uur jarig zou zijn! De volgende dag kwamen alle ouders op bezoek en mochten ze hetzelfde spel gaan doen als dat wij vrijdags hadden gedaan. Ondertussen waren er studenten gekomen die de afgelopen jaren naar het buitenland zijn geweest. Voor Argentinie was er een meisje dat twee jaar geleden weg was geweest en die vertelde wat we allemaal konden verwachten enzo. Was er leuk om te horen. We gaan trouwens met z'n vijven naar Argentinie! :)Daarna hadden we met z'n allen lunch en vervolgens nog een verhaaltje van onze "grote baas" Bob! Hij vertelde erg leuk over wat er allemaal ging veranderen komend jaar enzo. Na dit verhaal was het weekend afgelopen en kon iedereen naar huis. Nog snel wat mail adressen uitgewisseld en vervolgens naar huis.
Kortom, het was echt een super gezellig weekend en nu heb ik er alleen nog maar meer zin in! En afwachten wanneer ik bericht krijg dat ze een gezin gevonden hebben voor mij!

Ik vertrek trouwens 6 augustus om 10.25 uur vanuit Schiphol naar Atlanta waar ik dan rond 14.10 uur aankom.
Vervolgens
Vervolgens vertrek ik om 20.40 vanuit Atlanta en dan kom ik rond 07.45 uur aan in Buenos Aires.

Dit was nou het eerste bericht! :P

  • 15 Juni 2007 - 11:40

    Willem Jonkers:

    Hee manneke, goed nieuws man!
    Zie je binnenkort nog wel, vertel me dan maar de innige details ;)

  • 17 Juni 2007 - 14:59

    Tamar:

    Heeyy;)

    en weet je al bij wie jee komt;)?
    Waneer vertrek je?

    was wel super weekend he;)

    Veel plezier in Argentinië
    xx Tamar

  • 17 Juni 2007 - 15:28

    Jilles,,:

    Even vertrek data toegevoegd :)

  • 18 Juni 2007 - 10:28

    Maarten:

    jilles je bent zo cool

  • 18 Juni 2007 - 12:29

    Carlijn!!:

    Jilles!!
    Nog gefeliciteerd,
    en ik houd de site in de gaten:D
    xx.

  • 18 Juni 2007 - 15:27

    Lies:

    babe! like your story, leuk he, nu we geslaagd zijn kunnen we ons pas echt gaan richten op ons vertrek (zoals, jeemig wat moet ik allemaal meenemen, en hoe kan ik dat onder de 20 kilo houden ;))

    haha ik ben ook nog aan het wachten op een gastgezin. heb je al een beetje geinformeerd naar weeshuizen, als tweede optie dan ;)

    haha, ik ga je snel zien:)

    hej da! lies

    lisannefransen.waarbenjij.nu

  • 18 Juni 2007 - 15:51

    Kevin:

    jilles is stoer:P

  • 18 Juni 2007 - 20:18

    Inge:

    Heey mede Argentinie ganger!

    De brabo's gaan nu toch echt bijna naar Argentinie! Ik heb er zo'n zin in!

    Alvast heel veel plezier in Argentinie, maar ik spreek je vast nog wel...

    xx Inge

  • 24 Juni 2007 - 12:06

    Geert:

    Congrats. Jilbil..!

    we moeten nog wel een x'tje wat afspreken voor die tijd!

    Oh, en eenmaal in Argentinië wel foto's plaatsen van al die lekkere Argentijnse mokkels hè! Of trouwens, die Argentijnse nationaliteit hoeft niet persé een criteria te zijn..

  • 27 Juni 2007 - 16:36

    Carina:

    Hee jilles!!
    wat een leuke site!
    ben benieuwd naar je boeiende verhalen
    en je leuke fotows:p
    veel plezier in argentinie!
    en je weet het he,,,
    we gaan nog een keer lekker feesten:D
    xx Carina

  • 30 Juni 2007 - 13:36

    Marri & Paul:

    Jilles!

    Veel plezier in Argentinie!

    Echt een te gave coole strakke lauwe site!

    Zet er een keer wat meer fotos op want dit gaat zo niet langer.

    Un skant vur de familie!

    We komen nog wel een keer umloag naar Boekel!

    Voor de innige details (op zijn willems)

    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! xxx

  • 30 Juni 2007 - 13:37

    Je Aanbidder :

    Lekkerding!

    Je bent zo stoer en cool en vet lauw baas!

    xxxxx Loveyouso!


  • 30 Juni 2007 - 18:16

    Lieke:

    Jilles!
    t komt steeds dichterbij hee!
    ik ga je missen hoor ;)
    maar ik zal je snel nog n keertje al mijn lijpe muziek sturen.. haha
    tot zondagg!
    Supervisie! xxx

  • 06 Juli 2007 - 11:24

    Inge:

    Over 31 dagen gaan we gewoon al! :shock:

    Nog veel plezier deze laatste 31 dagen ;)

    xx Inge

  • 11 Juli 2007 - 08:43

    Suzan:

    Hee Jilles
    Het komt nu echt dichtbij he!
    Jammer trouwens dat ik op je feestje zelf op vakantie ben!
    Mja ik spreek je nog wel!
    x Suzan

  • 12 Juli 2007 - 21:00

    Laura:

    Heei Jilles!

    Heel veel plezier
    ik zal je missen!

    Maar eerst nog even hongarije onveilig maken!

    Kuss Laura

  • 26 Juli 2007 - 21:42

    Inge:

    woehoe je hebt eindelijk een gastgezin!

    Gefeliciteerd!
    En ik kom je zeker een keer opzoeken in het Zonnige noorden!

    xx Inge

  • 04 September 2007 - 02:14

    Frida:

    Hey Jilles! I wrote to you somewhere else on this page.. Im not too into this webpage-things. Especially not when everything is written in dutch!! I liked your photos though...

    I really hope to see you soon, im tired of spanish. send me an email when you know a day we could hang out (my cellphone is still missing)...

    Lots of love, Frida

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Boekel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2008

Time Flies...

28 Maart 2008

Life is Wonderful

03 Maart 2008

Ain´t no Sunshine

02 Januari 2008

Gelukkig nieuwjaar!!

06 December 2007

Een normale dag...
Jilles

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 41458

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: