Eindelijk...! - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Jilles Vondervoort - WaarBenJij.nu Eindelijk...! - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Jilles Vondervoort - WaarBenJij.nu

Eindelijk...!

Door: Jilles

Blijf op de hoogte en volg Jilles

01 Augustus 2007 | Nederland, Boekel

En hier weer een bericht!

Ik heb namelijk na een tijd in spanning te hebben gezeten eindelijk een gastgezin toegewezen gekregen! :)

Het gezin bestaat uit een moeder genaamd Irma de las Mercerdes Colombo met een zoon van 18, genaamd Bruno.
Dus dit betekend dat ik volgend jaar ook een jaar lang zo'n mooie achternaam heb. Jilles de las Mercerdes Colombo klinkt toch vrij aardig! Verder kom ik in een stad genaamd San Miguel de Tucumán. Dit stadje heeft bijna 600.000 inwoners dus het is een vrij behoorlijke plaats :P De stad ligt in het Noord-Westen van Argentinië.

Morgen (donderdag) moet ik al vroeg naar de ambassade om mijn visum te gaan ophalen. Daarna heb ik vrijdag en zaterdag nog een afscheidsfeest gepland en dan maandagochtend naar Schiphol! Vanuit Schiphol naar Atlanta om dan vervolgens door te vliegen naar Buenos Aires. Daar hebben we dan eerst een paar dagen introductie samen met alle YFU'ers die het komend jaar in Argentinië zitten. En dan vervolgens vanuit daar ga ik naar mijn gastgezin toe! Dit is waarschijnlijk mijn laatste bericht vanuit Nederland maar wanneer ik daar ben laat ik wel weten hoe de reis is verlopen. Ook maar even de eerste foto's online gezet van de stad zodat je een beetje een indruk krijgt van de stad...
Foto's van mijn gastgezin komen hopelijk zo snel mogelijk!

  • 01 Augustus 2007 - 19:31

    Paul!!:

    heej jilles!~
    weer een mooi bericht:D
    en die naam staat je zeker mooi:P
    ik zie je nog wel op je feestje:D
    groeten!

  • 01 Augustus 2007 - 19:34

    Anne!:

    Hooii Jil!

    Weer een mooi berichtje!
    Ik kan vrijdag helaas niet komen,
    moet zaterdag weer om 8u werken!
    Maar dan zie ik je zaterdag:)

    En we houden deze site in de gaten :P

    Kusje Anne!

  • 02 Augustus 2007 - 17:03

    Willem:

    Klinkt goed xD

  • 02 Augustus 2007 - 20:58

    Je "peet":

    Hartstikke mooi Jilles, ik hoorde gister al van jullie mam dat je een adres hebt. Ik ben benieuwd naar je belevenissen binnenkort in Argentinië!
    Tot zaterdag, Leo komt al wat eerder want die komt op de fiets naar Boekel.

    Groetjes uit Riethoven.

  • 03 Augustus 2007 - 07:30

    Hans En Ria:

    Hoi Jilles,

    Wat een stad, scheelt maar een paar nullen met Boekel!! We zullen je via deze site de komende tijd gaan volgen.
    We wensen je alvast een onvergetelik jaar toe maar waarschijnlijk zien we elkaar morgen nog wel op je "afscheidsfeestje"

    De Janssens uit Zeelst.

  • 04 Augustus 2007 - 19:52

    Carlyntje:

    Jilles!!
    Het was een gezellig feestje vanavond.
    Keiii veel plezier in Argentinie!!
    En natuurlyk gaan we je missen...

    xxxxx.
    Carlyn

  • 05 Augustus 2007 - 05:12

    Inge Janssen:

    He Jilles!

    Echt mega super gaaf wat je gaat doen!!!
    Heel veel plezier, geniet er van, zorg dat het de tijd van je leven wordt!

    Goede reis en we horen wel weer van je als je in Argentinie zit!

    Groetjes Inge

  • 06 Augustus 2007 - 10:04

    Dianne L!:

    Veel plezier, en een goede reiss!!

    xxx

  • 06 Augustus 2007 - 16:14

    Maria Snoeijen:

    Ha die Jilles,

    Jawel, eindelijk is de grote reis begonnen. Met je ouders en je zus hebben we nog even lekker nagepraat op het vliegveld. We wensen je nogmaal een geweldige tijd toe, ook jou gaan we zeker volgen de komende tijd.

    Jilles, geniet met volle teugen want deze tijd komt nooit meer terug.......

  • 06 Augustus 2007 - 17:11

    Laura:

    Hi Jilles de las Mercerdes Colombo!
    Zoo dat is een mond vol!

    Ik mis je nu al!!

    Een hele goede reis, pas goed op jezelf!
    En maak er een Super jaar van!
    Maar dat gaat vast en zeker goed komen.
    En laat snel eventjes iets van je weten als je aangekomen bent!

    Een hele dikke vette kus !

    Laura!

  • 06 Augustus 2007 - 20:09

    Hazrry En Ineke:

    Hoi Jilles,
    We hebben net uit Boekel vernomen dat je goed vertrokken bent vanmorgen. Je zult nu wel op het vliegveld in Amerika zitten te wachten op je vliegtuig naar Argentinie.
    We zullen je berichten en mooie verhalen volgen op je site.
    We wensen je nogmaals veel succes en ook heel veel plezier.
    Harry en Ineke Welp

  • 07 Augustus 2007 - 15:28

    Rik L:

    Hee Chilles \/

    We missen jou super erg en volgens mij heb jij alle chillheid meegenomen.. messi al gesproken?? Ik heb nu slippers aan:) daag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Boekel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2008

Time Flies...

28 Maart 2008

Life is Wonderful

03 Maart 2008

Ain´t no Sunshine

02 Januari 2008

Gelukkig nieuwjaar!!

06 December 2007

Een normale dag...
Jilles

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 41460

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: