Carlos Paz foto´s! - Reisverslag uit San Miguel de Tucumán, Argentinië van Jilles Vondervoort - WaarBenJij.nu Carlos Paz foto´s! - Reisverslag uit San Miguel de Tucumán, Argentinië van Jilles Vondervoort - WaarBenJij.nu

Carlos Paz foto´s!

Door: Jilles

Blijf op de hoogte en volg Jilles

16 Oktober 2007 | Argentinië, San Miguel de Tucumán

Zoals beloofd zijn hier dan de foto´s van mijn vakantie in Carlos Paz!
Ik hoop dat jullie nu een beetje een indruk hebben van hoe het er hier uit ziet. Ik heb ook nog een video van de vakantie maar die zien jullie wel als ik weer thuis ben ;)

  • 16 Oktober 2007 - 14:14

    Willemmm:

    Goed feest man :D Ik wil ook zo'n hindernisbaan ehhehehehe.

  • 16 Oktober 2007 - 14:35

    Patty:

    Supervet Jills,
    zo te zien was het supervet!
    Ze kunnen er daar ook wel wat van in ieder geval :D
    X

  • 16 Oktober 2007 - 14:42

    Ruud H:

    Leuke foto's! En ik neem aan dat de schuimparty ná de hindernisbaan was ;)..
    Trouwens typerend dat je je ajax-shirt aan hebt tijdens je het tocht van de kabelbaan, die bevinden zich ook in een neergaande lijn, whahaha...

  • 16 Oktober 2007 - 14:59

    Inge:

    Heey Jilles!

    Leuke foto´s, maar waarom verpest je er nu weer een paar met dat verdomd lelijke shirt uit Amsterdam!!

    xx Inge

  • 16 Oktober 2007 - 15:36

    Carlyn:

    Jillees!!

    Ziet er allemaal super gezellig uit!:D
    Ik zie wel dat je het er na je zin hebt!

    xxxx je nichtje.

  • 16 Oktober 2007 - 16:11

    Harry En Ineke:

    Hoi jilles,
    allereerst proficiat met je pappie!
    Leuke, blije foto's! heerlijk om te zien.
    Zo'n lange slungel met een blond koppie haal je er zo uit!
    Geniet en succes met je verdere besluiten!
    Doei

  • 16 Oktober 2007 - 16:25

    Pleun:

    jilles
    ziet der tog best wel gezellig uit anders dan ik had verwacht:P wanneer is je volgende feest week weer?:P
    gr pleun

  • 16 Oktober 2007 - 17:27

    Ria:

    Hoi Jilles,

    Zo te zien was dat een gezellige week, leuk die foto's! Je valt daar wel op met je lengte en je blonde haren en volgens mij vinden de meisjes je wel leuk.
    Succes met alles en tot het volgende bericht.

    Groetjes Ria en de rest van de familie.

  • 16 Oktober 2007 - 19:56

    Pieter En Maria :

    tjonge, jonge dat ziet er wel heel erg relaxed uit, deze vakantie foto's. Fijn dat je goed genoten hebt, ga zo door zouden we zeggen! Groetjes pieter en maria snoeijen ( ouders van inge )

  • 16 Oktober 2007 - 19:59

    Bruno:

    hola estan muy buenas las fotos pero el unico problema es que no tienes una foto mia!!!!!!!! que malo que eres pero bueh nos vemos pronto cuando leas esto jajaja nos vemos chau boludo!!!!!

  • 16 Oktober 2007 - 20:06

    Clementine:

    Hoi Jilles,

    Op de eerste plaats van harte gefeliciteerd met jullie pap!

    Leuke foto's hoor en je laat je goed omringen door de Argentijnse schonen !!!
    Jammer dat je niet op mijn feestje kunt zijn, maar ja even overkomen is ook al zoiets. We halen het wel een keer in o.k.? Willem zal er wel zijn en dan proosten we wel een keer op jou.
    Sjors en Michiel gaan morgenavond ( met de D1 en D2 )naar de wedstrijd Nederland - Slovenië.
    Spannende wedstrijd denk ik, want Nederland heeft zaterdag van Roemenië verloren maar dat wist je natuurlijk allang!!!!
    Sjors en Michiel vroegen zich af waar jij in zat toen je de Boekelse eer hoog zat te houden, een soort van achtbaan???
    Afgelopen week-end was ook gezellig hoorde ik van jullie mam, fijn.
    Nou Jilles het ga je goed en succes met alles.

    Groetjes van je "petebemoei" en de "menneke's Mennen" uit Riethoven.

  • 17 Oktober 2007 - 07:26

    Peer En Marianne:

    Tjee, Jilles, volgens mij laat jij het je goed welgevallen, met al die mooie schonen om je heen! Grappig om te zien dat jij zo'n blonde reus bent daar! Geniet er maar van!
    Fijn om te lezen en te zien dat je zo'n lekker weekje hebt gehad en dat wij het via je site ook een beetje kunnen volgen.
    Hartelijke groet, Peer en Marianne.

  • 17 Oktober 2007 - 11:05

    Niels:

    hey jilles, leuke week gehad zo te zien
    zo'n lange blonde nederlander valt inderdaad wel op, op de foto's.
    veel plezier nog en laterrr

  • 18 Oktober 2007 - 11:27

    Stefan:

    he chillez

    ziet er wel vet uit ja daar, maar denk dat het niet kna tippen aan hier uitgaan;)

    en natuurlijk heb je daar ook weer een harem opgericht zie ik;) haha

    veel plezier nog iig en spreek je wel weer een keer op msn.

    gr

  • 18 Oktober 2007 - 15:53

    Lies:

    agree with inge, waarom moet dat shirt op die foto :P?
    eet je daar wel genoeg? of kom jij verdomme geen grammetje aan ;)

    spreeks!

    kramar! xx

  • 18 Oktober 2007 - 16:34

    Pieter:

    Hey Jilles,

    Die foto´s zien er wel heel goed uit, het zijn geen saaie dagen voor jou geweest.
    In ieder geval toevallig dat we 10 jaar geleden allebei in Oerle zaten, en nu allebei in Argentinie.
    Als je ooit wat op touw wil zetten (wat betreft reizen, bezoeken etc.) laat je het maar weten.
    Veel succes met de Argentijnse dames op de fotos, en als het er ooit teveel worden zet je ze maar gewoon op de bus naar Esquel (waar ik ze op zal wachten).

    Veel plezier nog,
    Pieter.

  • 21 Oktober 2007 - 21:50

    Jelle:

    hey kerel
    mooi foto's man zo te zien goed naar je zin daar. ook goed weer zo te zien aan de korte broeke en shirtjes, das hier wel anders begind alweer klote weer te worden hier echt niet vet :p wat ookniet vet is, nu kan ik ook aantal weken niet voetballen, bmxen enzo ivm een gebroke sleutelbeen. houjehaaks! laters grjes de hele fam!

  • 22 Oktober 2007 - 18:23

    Pleun & Kathalijne:

    heee jilles!
    heb je onze kerstkaart al opgehangen? want bij ons liggen de kerstballen al in de winkel ;) hoe vieren ze eigenlijk kerst in Argentinië?
    maarja.. dat duurt toch nog een tijdje dus nog heel veel plezier met alle andere dingen!
    kus

    pleun en kathalijne

  • 23 Oktober 2007 - 13:20

    DJ:

    Hoi, Jilles,

    eindelijk tijd om je verhalen te lezen en de foto's te bekijken. Je hebt het er prima naar je zin zo te lezen en te zien. Ben benieuwd naar het vervolg. Veel plezier!!

  • 29 Oktober 2007 - 03:25

    * L U I S I N A *:

    HOLA JILLES!!!!! COMO ESTAS?¿

    MUY LINDO TU SITIO :)

    QUE LINDOS RECUERDOS DE CARLOS PAZ!!!

    FIESTA, FIESTA (JAJAJA)

    ME GUSTARIA VOLVER !!!

    LINDAS FOTOS!!!!

    * . _/\_ * + . .*.*.*.*
    . * ),"(
    + . * . * . *
    + . * . * . + _/\_. * . * .. + . * . * .
    * . * . + . * ),"( . * . + * . +. + . * . + . * . * . + . *
    . * . * . * .
    * . _/\_ * + . .*.*.*.* .
    . * ),"(

    TU COMPAÑERA : *Luisina *

  • 08 November 2007 - 21:21

    Clementine:

    Hoi Jilles,

    Van je laatste berichtje snap ik helemaal geen jota. Nieuwe site in het Spaans?
    Ik heb daar een reactie op proberen te zetten maar kwam niet verder dan hola, si si en fiësta en wist niet hoe ik het zaakje moest verzenden!
    Ik heb trouwens ( mijn verjaardag ) een geweldige fiësta gehad. Het was echt super/vet/cool/relaxed en chillen.
    Jullie mam en Ria waren er al heel vroeg met een hele grote schilderijlijst en alle gasten die kwamen moesten eerst hun hoofd door die lijst steken ( met een leuk hoedje of petje op ) en dan maakte Hans een foto. Verder hadden we alles laten verzorgen en laten brengen zodat ik zelf weinig anders hoefde te doen dan te genieten. Je ziet de foto's nog wel een keer. Verder heb ik van onze jongens en Leo een paar daagjes Parijs gekregen, er stond geen jaartal bij dus wanneer we gaan hoor je nog wel 2009 of zo.....
    Hoe gaat het verder met jou, nog nieuwe berichten? Je Spaans gaat zeker steeds beter? Ik lees het wel via deze site of via de e-mail. Laat je snel weer iets weten?

    Héél veel groeten uit Riethoven van Clementine en d'r mannen.

  • 08 December 2007 - 04:02

    Marina:

    hola jilles estan muy lindas tu fotos. LASTIMA QUE NO ENTIENDo NADA!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, San Miguel de Tucumán

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2008

Time Flies...

28 Maart 2008

Life is Wonderful

03 Maart 2008

Ain´t no Sunshine

02 Januari 2008

Gelukkig nieuwjaar!!

06 December 2007

Een normale dag...
Jilles

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 41464

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: